~ Bleach Rpg ~
Vítejte na stránce o Bleachi , respektive o Bleach RPG .
O co jde ? : Toť dobrá otázka . Hra využívá takzvaný systém jménem " Roleplay " , textová hra zaměřená právě na velmi známé anime / mangu Bleach . Pokud jste podobnou hru nikdy neviděli a chtěli by jste to zkusit najeďte si na sekci Informace o hře , kde najdete veškeré info , které potřebujete vědět ( včetně pravidel samotných ) . Poslední a důležitý krok, který Vám chci ihned připomenout, je Registrace. . Věřím že to všechno hravě zvládnete a brzy se připojíte k řadám dalších hráčů našich stránek.
~ Bleach Rpg ~
Vítejte na stránce o Bleachi , respektive o Bleach RPG .
O co jde ? : Toť dobrá otázka . Hra využívá takzvaný systém jménem " Roleplay " , textová hra zaměřená právě na velmi známé anime / mangu Bleach . Pokud jste podobnou hru nikdy neviděli a chtěli by jste to zkusit najeďte si na sekci Informace o hře , kde najdete veškeré info , které potřebujete vědět ( včetně pravidel samotných ) . Poslední a důležitý krok, který Vám chci ihned připomenout, je Registrace. . Věřím že to všechno hravě zvládnete a brzy se připojíte k řadám dalších hráčů našich stránek.
~ Bleach Rpg ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

~ Bleach Rpg ~

- Herní FFRPG fórum na motivy mangy Bleach -
 
PříjemPortálGalleryLatest imagesHledatRegistracePřihlášení
Vítejte na fóru založené na tématice Bleach. Baví vás toto anime a neměli jste nikdy možnost si něco podobného zahrát? Tak neváhejte a přidejte se!

 

 Hitoshi Hoshino

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
Ranum


Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 37

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeMon Dec 20, 2010 9:54 pm


Jméno :
Hitoshi Hoshino
Přezdívka :
Trumf ( noo ono to není přezdívka, jako spíš oslovení od toho kdo ho má na svědomí rozumějte
Věk :
250+ -33
Fobie :
nemá fobii jako takovou jen obtížněji věří lidem(arrancarům) a prostě komukoliv dost možná je to pozůstatek z dob kdybyl živí jen si to prostě neuvědomuje)
Povaha :
Klidný vyrovnaný . Občas si dělá legraci ze soupeře, ale jinak bere boj vážně a nehodlá nikoho podcenit. Přemýšliví a dumavá myslící dopředu. Tichý málomluvný držíc se zpátky nepodnikající nic moc extra vzrušujícího a vlastně bojujícímu jen když je to potřeba.
Rasa :
Arrancar
Číslo : 39

Cíl :
získat menší číslo přežit a takové ty normální věci

Schopnosti :
pružný a silný vnikající v boji se svou zanpakutou. Lstiví přemýšliví využívající prostředí ve svůj prospěch.
Rozdělte 35 bodů

" Zanjutsu " -20
Velice sehraný ať už se svou atypickou zbraní nebo schopností již dosahuje skrze sebe a zbraň zároveň v boji na blízko je hodně těžký soupeř neb si dokáže upravit bojiště tak trochu podle sebe.
Sonido -5
Není to žádná světoborná rychlost, ale potřebuje jí nejspíše ne.
Cero -2
Tak trošku muže něco střelit svým cero ale spíš jen aby to na sebe upozornil
Hierro -0
Tvrďák nemusí být vytvrzovaný ne?
Reiryoku – 13
Pokročilí ale jen mírně lehká zásoba aby si bylo s čím hrát.

Zanpakutou :

Jméno :
Taisharu Kaiten
Normální vzhled :
Spoiler:
Příkaz pro uvolnění :
Power Up
Vzhled Ressurection :
Spoiler:
Schopnosti v Ressurection :
Jak je patrné fyzicky se vzhled ressurection neliší on normálního vzhledu. Vlastně nikdo mimo na první pohled nepozná, že je něco jinak. Hitoshi to ale moc dobře pozná a ví jeho schopnost je totiž v určité oblasti po určitý čas měnit gravitaci- Gravitační pole- kolem jakékoliv věci tvoru nebo formě energie, nebo jen místě, stojíc -vyskytující se-í v dané kopuli. Kopule je zatím nepohyblivá, i když není vyloučeno, že až se Hitoshi naučí ovládat své ressurection více bude se pohybovat s ním. Samozřejmě, že pokud se Hitoshi vyskytuje ve vzduchu, neutváří se kopule ale koule. Proces zapnutí pole není nijak obtížný ani manipulace s gravitací stačí jen myslet na místo nebo objekt a na hodnotu není nutné specifikovat číslo jen hrubý rozsah. Horší už je ovládání více větších předmětů najednou třeba lidí pro takový případ ale není nic jednoduššího než daný efekt specifikovat na celé pole mimo sebe. V takovém případě už je efekt vidět jako kopule stvořena se žlutozelené jiskřící provázkovité látky.Kopule lze samozřejmě zrušit před limitem a doba k dalšímu použití závisí na míře zvládnutí používání schopnosti.


Životopis :
Život je jen hra: Nejlepší hráč.
Kdybyste, tak dvě století dozadu, navštívili věhlasné herny možná začínající Las Vegas možná jiné herny, kde se hraje o velké peníze a někdy o mnohem víc než jen o peníze narazíte nejspíše na usměvavého mladíka působícího roztěkaným a nejistým dojmem. Pokud byste snad propadli dojmu, že tohle bude snadný soupeř a usedli s ním k jakémukoliv stolu velice brzy poznáte, jaké chyby jste se dopustili. Mladíkovi rysi najednou ztvrdnou a žádná věc na světě ho nerozhodí. Nepoznáte jakou má kartu a bude se vám zdát že má v kostkách víc štěstí než rozumu. Narazíte totiž na Hitoshiho mladého muže , který v kasinech prakticky vyrůstal už od mala se naučil personál ošidit a obrat o poslední peníze. A naučil se to dělat tak, aby hráli znovu, občas nechával soupeře vyhrát a namlsat. Ale i přesto se musel často přesouvat do jiných kasín a heren . Nicméně to byl snad jediný problém, nic víc mu nechybělo peníze, měl přízeň, dam měl, luxus měl. Možná, možná měl jen trochu brzdit, jenže on chtěl vždycky víc.
Vysoká hra: Černý Petr
Tohle nebyla úplně obyčejná partička pokeru. Ne hrát s největším zpracovatelem ropy na západě o polovinu jeho společnosti to není normální hra, jenže kolik normálních her vás dokážou zabavit? 5-10-1000? I kdyby milion ta miliontá první, bude nuda a tak šikovnými partičkami začnete hrát o věci, až se dostanete k něčemu takovému. Hrálo se na pět výher, zatím to bylo dost těsné 4 : 4 rozhodující rozdání Hitsushiho karty byli nic moc jen desítka a královna navíc první 3 karty byly dvě esa a král zatím tedy pro hiroshiho bylo nejlepší jít na barvu nebo položit. Nicméně nedal na sobě nic znát. Další kartou byl druhý král. Čímž jeho naděje o trochu stoupli, nicméně v lehkém cukaní levého koutku soupeře poznal, že on drží něco mnohem víc. Rozhodla poslední karta. A tou byl kluk. Dlouho se licitovalo. Až došlo právě na polovinu firmy. Jak se ukázal magnát, měl totiž 4 esa a byl si výhrou jistý. Problém nastal ve chvíli kdy Hitoshi ukázal svou královskou postupku v barvě a ještě v srdcové. Vyhrál. Magnát nechal vystavit dokumenty a nechal ho odejít hiroshi už si myslel, že má vyhráno pomalu šel ke svému vozu, když ucítil, jak ho něco štíplo srdce. Padl na zem a v posledních vteřinách svého života uviděl magnáta, jak se sklání pro podepsané dokumenty.
Výměna balíčku: Nové karty
Z následujících roků nebo desetiletí si nepamatuje moc jen střípky vzpomínek, většinou chuti masa . Viděl dost vystrašených obličejů ke své potěše obličej onoho podnikatele. Jeho podvědomí znalo i
chuť mozků střev a lidského masa prostě hromadu nechutných věcí jen si nějak neuvědomoval, jestli zabíjel on nebo někdo jiný. Ve své mysli byl čím dál tím větší, zdálo se mu , že je obrovský a kolem něj jsou tvorové, kteří se mu podobají. Pamatoval si na jejich chuť. Chuť velkých černých obrů s bílou maskou. Zabíjel stále víc takových, jeho hlad se snad s každým soustem zvětšoval až konečně…

Pravidla: Prozření
Najednou se to stalo z čisté tmy nevědění a zvířecích pudů se vyloupl do zcela zřetelného světa plného Gillianů. Sám již byl víc jeho tělo, nebylo velký kolos jeho tělo, bylo dlouhé Šaškovské podobný humadoind s bodcem na ruce. Byl rychlí a s bodcem toho svedl hodně, i když sám, sám by dlouho nevydržel. Za chvíli si našel smečku podobně smýšlejících adjuchas. Lovili dál. Za objeď padlo vše co bylo slabší, měně početné anebo to jen mělo smůlu smečka sílila i když občas došlo ke sporu i veprostřed smečky a tak se redukovala zabíjeli dál jejich pověst se nesla celou širou zemí stejně jako lačné vytí mnoha z nich. Vypadalo to na opravdu dlouhý lov a čekání než se někdo z nich stane Vasto lordem i když e nejspíš by zůstal jen ten nejsilnější hráč. Naštěstí ale přišla bytost spíš člověk nebo možná něco víc, která si říkala Shuren a nabídla mu lepší karty. Neodmítal dlouho, aby ještě předtím zesílil, pozabíjel zbytek smečky, pak zbývalo jen použít Hōgyoku aby se stal arrancarem
Trumf: čas zvednout sázky
Jak dlouho už je Arrancar kdo ví, dostal své číslo a část s kterou občas pracoval, nic nenamítal raději, však trénoval se svou zbraní a schopností stával se s ní sehranější. Každý den rozsah i doba trvaní jeho schopnosti se stávali větší a on brzy zjistil, jak moc velký je potenciál této schopnosti byl pevně rozhodnutý schopnost dále rozvíjet do míry takové, že by z toho všem upadla čelist a mnohým ještě víc. Chtěl také zvýšit své číslo neb ambice stále zůstali z jeho hráčského já, chtěl víc , ale naučil být se mnohem mnohem opatrnější ve způsobech jak toho dosáhnout.

Obrázek :
Spoiler:


Naposledy upravil Ranum dne Sun May 08, 2011 11:25 am, celkově upraveno 3 krát
Návrat nahoru Goto down
Phate69
Game Master
Game Master
Phate69


Počet příspěvků : 475
První přihlášení : 04. 12. 10

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeMon Dec 20, 2010 10:11 pm

Vostrej životopis, fakt že jo...
Návrat nahoru Goto down
Twist
Admin
Admin
Twist


Počet příspěvků : 225
První přihlášení : 28. 11. 10

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeTue Dec 21, 2010 11:24 am

volná čísla jsou uvedena u osnovy pro tvorbu postav (myslím)
ohledně té gravitace...bych si ještě pár věcí potřebovala ujasnit. (omezit) jinak moc pěkný a originální nápad. chválím a až se upraví ta schopnost tak i
schvaluji

-viz-mise, expy
Návrat nahoru Goto down
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
Ranum


Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 37

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeTue Dec 21, 2010 12:52 pm

já vím že tam jsou jen sem něvěděl jaké by blyo vhodné pro můj char. Smile
Návrat nahoru Goto down
Twist
Admin
Admin
Twist


Počet příspěvků : 225
První přihlášení : 28. 11. 10

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeTue Dec 21, 2010 1:16 pm

to já nepřiděluji, ale ostatní si vybírají
Návrat nahoru Goto down
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
Ranum


Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 37

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeTue Dec 21, 2010 1:22 pm

ah so
Návrat nahoru Goto down
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
Ranum


Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 37

Character Sheet
Informace:

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeSun May 08, 2011 11:26 am

edit reiky +3 sonido, cero +1
Návrat nahoru Goto down
Phate69
Game Master
Game Master
Phate69


Počet příspěvků : 475
První přihlášení : 04. 12. 10

Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitimeSun May 08, 2011 12:00 pm

Okay
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





Hitoshi Hoshino Empty
PříspěvekPředmět: Re: Hitoshi Hoshino   Hitoshi Hoshino I_icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
Hitoshi Hoshino
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
~ Bleach Rpg ~ :: Hrací místnosti :: Hueco Mundo :: Charaktery-
Přejdi na: