~ Bleach Rpg ~
Vítejte na stránce o Bleachi , respektive o Bleach RPG .
O co jde ? : Toť dobrá otázka . Hra využívá takzvaný systém jménem " Roleplay " , textová hra zaměřená právě na velmi známé anime / mangu Bleach . Pokud jste podobnou hru nikdy neviděli a chtěli by jste to zkusit najeďte si na sekci Informace o hře , kde najdete veškeré info , které potřebujete vědět ( včetně pravidel samotných ) . Poslední a důležitý krok, který Vám chci ihned připomenout, je Registrace. . Věřím že to všechno hravě zvládnete a brzy se připojíte k řadám dalších hráčů našich stránek.

~ Bleach Rpg ~

- Herní FFRPG fórum na motivy mangy Bleach -
 
PříjemPortálCalendarGalleryFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení
Vítejte na fóru založené na tématice Bleach. Baví vás toto anime a neměli jste nikdy možnost si něco podobného zahrát? Tak neváhejte a přidejte se!

Share | 
 

 Schopnosti do budoucna

Goto down 
AutorZpráva
Yakumo
Admin
Admin
avatar

Počet příspěvků : 555
První přihlášení : 07. 11. 10
Věk : 25
Bydliště : Wonderland

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Schopnosti do budoucna   Tue Feb 01, 2011 1:40 pm


Schopnosti do budoucna
Ano, píšete si to sice ke charu při začátku tvorby, ovšem většinou Vás pak něco napadne a vy to budete muset zase editovat v postavě, říkat adminovi ať to opět zkontroluje a tak, proto je tu tento topic, kdyby Vás napadla nějaká schopnost do budoucna, která Vás předtím nenapadla nebo byla horší, než tahle stačí ji poslat sem a my už to buďto schválíme či neschválíme. Co sem všechno můžete házet? Rozšiřování Vaši původní schopnosti, samozřejmě všechno časem, změnění Vaší původní schopnosti, pokud ji ještě nemáte a nebo když jste ji při tvorbě charu nevyplnily vůbec, můžete sem také napsat.
Co by to všechno mělo obsahovat?
Jméno postavy, jméno schopnosti a samozřejmě také, co nejlepší popis a někdy se hodí i pict, kdyby jste náhodou našli. To je nejspíše vše, pokud by jste k tomu chtěli něco ještě dodat, tak můžete, nic Vám v tom nebrání.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://shinigami-world.forumczech.com
Kakuza-chan
Expert
Expert
avatar

Počet příspěvků : 266
První přihlášení : 04. 12. 10

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Tue Feb 01, 2011 8:13 pm

Kyojin(Obr)

Alexanderova unikátní schopnost, nevycházející ani ze síly Shinigami/Hollow ani od Quinci Bounto, Fullbring ani ničeho jiného. Jedná se o jeho speciální lidskou schopnost, které mu, jak už název napovídá, umožňuje přepnout se do bojového módu obříka alias hodně přerostlého člověka. V číslech bude asi tak pětkrát větší než běžný člověk. Značná nevýhoda tohoto stavu je ta, že oblečení se spolu s ním jaksi nemění. Na druhou stranu mu to poskytuje obrovské fyzické posílení a tedy i výhodu oproti nepřátelům.


To velké je moje velikost, to malé je velikost průměrného evropana.

Schopnosti

Zvýšení síly: Vzhledem k jeho extrémnímu nárůstu nárůstu fyzické(hlavně svalové) hmoty a přeměně svalů na růžový typ, získá Alexander svou přeměnou značný bonus k fyzické a tedy i destruktivní síle, která je schopna konkurovat i velmi silným jedincům z řad Shinigami nebo Arrancaru.

Zvýšení odolnosti: Stejně jako k nárůstu fyzické síly dojde i ke značnému posílení odolnosti. Prostě a jednoduše je hodně velkej s hodně tvrdým svalstvem které funguje jako přirozené brnění chránící jej nejen před údery ale částečně i před čepelemi a Kido útoky.

Zvýšení rychlosti: Tak trošku překvapivě vzhledem k tomu o kolik narostl, ovšem díky tomu že změnil i celou strukturu svého svalstva, opravdu dochází k značnému nárůstu v rychlosti nejen pohybu, ale i útoku a obraně. Právě díky této rychlosti se může klidně v boji vyrovnat i mnohem menším a tedy i mrštnějším a obratnějším bojovníkům.

Reakce na Reiatsu: Pokročilá schopnost jeho zvětšeného těla, tedy spíše jeho svaloviny. Nebude ji mít automaticky, ale bude se ji muset naučit až poté co ovládne svou přeměnu. Stručně řečeno, napumpuje-li do nějaké své končetiny, nebo končetin, dostatečné množství vlastního Reiatsu, zvětší se v dané oblasti objem jeho svalové hmoty a tedy i jeho fyzická síla skoro až na dvojnásobek(vydrží to asi na jeden útok/obranu). Kromě zvýšení destruktivní síly pro útok se tato schopnost dá použít i dvěma dalšími způsobi.
První je obraný, kdy může zpevnit svalstvo na místě zásahu předtím než dopadne a minimalizovat tím utržené zranění a druhý je pohybový, kdy může využít zvětšení svaloviny ve svých nohou k odrazu pro extrémně daleké skoky které by jinak nedokázal, nebo naopak vysokorychlostní techniku která je schopná držet krok se Shunpo. Tuto rychlostní techniku se pak bude muset učit jako samostatnou techniku se samostatným systémem dovednostních bodů (stejně jako mají shinigami své Shunpo).

Zvýšení duševní síly Podobně jako u Ressurection, v okamžiku kdy Alexander přejde do své pravé podoby dojde k nárůstu jeho normálně podprůměrného Reiatsu a to až pětinásobně, podobně jako u uvolnění limitů Shinigami(vzhledem k jeho normálním hodnotám to není zas tak skvělý výsledek a z počátku rozhodně nebude sahat kapitánům ani po kotníky).

Zvýšení kapacity: Další podstatná "drobnost" vzhledem k značnému nárůstu jeho fyzické hmoty roste i maximální Reiatsu které je jeho lidské tělo a duše schopno zvládnout. Díky tomu není omezen maximem lidské duševní síly ale maximem vyměřeným pro Shinigami.

Další schopnosti
Seznam dalších případných externích schopností které nijak nesouvisí s jeho hlavní silou.

Bisento: Jedna z mála zbraní kterou opravdu ovládá a kterou má rád. Tuhle schopnost se naučí patrně po konfrontaci s ozbrojenými Shinigami proti kterým je vždycky lepší mít v ruce nějakou zbraň. Jinak schopnost pracuje na principu Barraganovi Grand Caida, umožňuje mu si vytvořit jeho oblíbenou zbraň přímo v ruce. Je to zbraň dělaná pro jeho malou formu, ovšem v případě změny podoby se zvětšuje spolu s ním a je také dělná tak aby dokázala zaměstnat i jeho titánskou sílu(=>je fakt hodně, hodně těžká).

Senzibilita 1. stupeň: Tak trošku zfušovaná základní schopnost Shinigami která jim umožňuje cítit Reiatsu. V jeho případě mu jeho Reiatsu jenom posiluje jeho 6. smysl který se ozve v případě že by měl schytat zásah který by pro něj byl smrtící, příčemž je schopen odhadnout i směr ze kterého přijde(to ale ani náhodou neznamená že dokáže uhnout). Zásahy které by mu způsobili jen těžké zranění se nepočítají. Jedná se o pasivní stále fungující schopnost. Dostatečně zkušený zabiják(záleží na adminovi) tím ale dokáže projít nepovšimnut.

Brnění 1. stupeň: Schopnost vycházející z jeho zvýšeného Reiatsu a slušné schopnosti jej ovládat. Brnění pak poskytuje Alexanderovi možnost nechat neustále proudit trošku svého Reiatsu v kůži a na jejím povrchu čímž získá slabou napodobeninu Hierra(něco jako Hierro 1. stupeň u Arrancaru).

Nadvláda 1. stupeň: Ani ne tak schopnost jako spíš důsledek jeho hrůzného zjevu, velikosti a síly Reiatsu. Prostě z něj jde hrůza a slabí lidé v jeho okolí z něj mají respekt nebo strach, čehož umí náležitě využít ve svůj prospěch k ovládání davu. V případě že se zadívá dost hrůzostrašně do očí někomu kdo je pod silným vlivem této schopnosti je dost možné že dotyčný ztratí hlavu a zpanikaří.


Všechny schopnosti patří: Mně slovutnému Alexanderovi Lidunni-dono Very Happy


Naposledy upravil Kakuza-chan dne Wed Feb 02, 2011 4:21 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Yakumo
Admin
Admin
avatar

Počet příspěvků : 555
První přihlášení : 07. 11. 10
Věk : 25
Bydliště : Wonderland

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Wed Feb 02, 2011 4:09 pm

Parádní, tohle se mi opravdu líbí. Pokud jsi teda změnil ty věci, který jsem chtěl (Číst to znovu nebudu, věřím ti), tak Povolenka. =)
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://shinigami-world.forumczech.com
Krumla
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 165
První přihlášení : 25. 11. 10

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Wed Feb 02, 2011 8:00 pm



Schopnosť: Kisu (Polibek)

Je to schopnosť pri ktorej stačí dotyk na ústa(polibek) niekoho, (človeka, shinigamiho, dokonca aj hollow či bounta). Má dva účinky . Jeden z nich je vysatie sily, reiatsu a životnej energie danej osoby. Proces je zdĺhavý no pri ňom sa nepriateľ nevie nijak hýbať. Druhý z účinkov je presný opak, pri bozku dokáže do niekoho (opäť je jedno koho, či shinigamiho človeka hollowa alebo bounta) dať reiatsu, a zároveň ho vyliečiť. Tiež to trvá celkom dlho no je to spoľahlivé a účinnejšie než liečiteľské techniky Shinigami...

Pri tomto platí podmienka že musí toho dotyčného pobozkať, tzv, nič na diaľku a ani žiadne výnimky ani do budúcna.

Po tom sem ešte patrí schopnosť, pri ktorej musí dotyčný ochutnať jej krv, teda napríklad kusnúť ju do ruky, nakusnúť jej prst, peru atď. Pri kontakte s krvou do priateľa (v horšiom prípade nepriateĺa) vloží bizardnú časť svojho reiatsu a životnej energie čím ho vylieči aj zo smrteľných zranení. Problém je však v tom že po takomto úbytku Reiatsu nie je Ayatsuji pomaly schopná ani postaviť sa na nohy, premôžu ju obrovské bolesti v tej časti tela kde mal zranenie ten koho liečila, bolesť hlavy, vykašliavanie krvi, bezvedomie, tiež by mohla aj zomrieť, aj keď to závisí od toho aké závažné zranenie to je.

Ku koncu sem tiež patrí normálne liečenie pomocou dopĺňania reiatsu osoby ktorú lieči (ako u Shinigami)
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Yakumo
Admin
Admin
avatar

Počet příspěvků : 555
První přihlášení : 07. 11. 10
Věk : 25
Bydliště : Wonderland

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 03, 2011 11:40 am

Odcajkováno.....

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://shinigami-world.forumczech.com
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 32

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 03, 2011 1:27 pm

Schopnost: gakushi(hudebník mistr/ mistr hudebníků)

nejedná se o žádnou schopnost shinigami,hollow,bountou nebo čehokoliv jiného ve své podstatě to je jen a pouze lidská schopnost. Jedná se o umožnění manipulace se zvukem využívané k obraně i útoku. Nevýhodou je obtížnější učení neb vlastně nemá od koho se učit . Nutnost nosit sluchátka a dalších pár drobných nevýhod související zejména s delším používáním.

Schopnosti:

Já tě slyším:

zprvu se bude jednat o jakousi napodobeninu schopnosti najít reiatsu nebo jinou energii v tomto případě se bude jednat o vyhledávaní sluchem podle různých tónin a síly zvuku pak postupně pozná kdo a jak sylný se k němu blíží případně kolik jich je(samozřejmě bude přesně vědět kde jsou i když třeba nebude schopen je vidět). Postupem času bude docházet k jakémusi vyvinutému sluchu díky němuž bude Thomas schopný slyšet co se na něj chytá dřív než to příjde. Tedy bude mít něco jako šestý smysl a bude vědět co se protivník chystá udělat...samozřejmě to mu nemusí být nic platno pokud nedokáže proti tomu něco udělat.

Hudba je zbraň
jedná se o schopnost kterou se naučí velice záhy nejspíše s prvním přadným konfliktem i když jen v omezené míře. Dostane totiž možnost nejprve své pěsti ale pak i celé ruce nebo nohy obmotat jakým si kabelem ,který stále dovolí maximální hybnost . Tento kabel bude silně obtížné přeseknout . Vlastní silou kabele bude generovat vibrace a tak se Thomas i přes svou znatelně nižší silou než je zvykem u shinigami nebo hollow stane na blízkou a střední vzdálenost nebezpečný. Neb vlastně nebude muset přímo trefit aby do soupeře vrazili vibrace z kabelu ( zhruba srovnatelné se zvukovou paží pro ty z vás kdo znají naruta). Ze začátku samozřejmě nebude schopný způsobit kdovíjakou škodu a velké používání se podepíše na zranění rukou. Postupem času pak ale pro něj nebude problém mírnou ranou prorazit zeď . v pozdějších fazích pokrytí těla bude takováto zbroj schopná bez vlastního popudu emitovat vibrace sloužící k brzdění nebo odražení útoku.

Rychlí a lehký jako zvuk
Tato schopnost mu bude umožňovat využívat kabel k tomu aby a mohl stát ve vzduchu podobně jako shinigami arrancaru a podobní a také k tomu aby sem ohl přesouvat velice rychle z místa na místo. Rychlost samozřejmě nebude tak ryhclá jako u shunpo neb jeho mezí bude překonání rychlosti zvuku. Stejně tak se ze začátku na tento skok bude muset připravit poté ovšem dojde k třesknutí (způsobené tím že těleso překoná hranici rychlosti zvuku) a druhému třesku porté co se objeví samotný třesk bude schopen vysklít nejbližší budovy a rozhodně to nebude nic příjemného. Další výhodou je že takto získaná rychlost bude umocňovat jeho útoky.

Struny
nejdrsnější úroveň práce ze zvukem umožní mu velice rychle a takřka kdekoliv umístit struny tyto struny budou schopné uvěznit vše v daném dosahu jedno jak je vto velké nebo malé. Pod pojem uvěznit rozumějte omotat struny kolem objektu a zamezit jeho dalšímu pohybu. Výhodou strun bude samotné šíření zvuku které z počátku bude chycený objekt spíše paralyzovat. Při zvýšení učinnosti pak budou struny vibracemi schopny objekt naporcovat.

Zesilovač
vlastně taková drobnost velice nutná k tomu aby vše šlo použít jedná se o způsob kterým bude využito reiatsu Thomase tedy o cestu jak poměrně malé reiatsu využít tak efektivně že se bude chovat jako by ve skutečnosti bylo 3-6x větší.

Další schopnosti:
Sice souvisí s ovládaním hudby ale jsou natolik specifické že je musím dát bokem.

Statický šum
jedná se o schopnost která bude moci na určitý čas maskovat všechna reiatsu poblíž Thomase včetně té jeho je to vhodné v případě že se potřebuje schovat nebo zatajit svou přítomnost v bojovém modu.

Sluchatka
nejdůležitější část pro veškeré Thomasovy finty budou se objevovat automaticky po aktivovaní schopnosti a se vzrůstající silou bude mnohem těžší je poškodit nebo mu je sundat.

Boj s hudbou.
jedná se o posílení bojových vlastností u Thomase dokáže přes hudbu hranou v kabelech nebo sluchátkách ovlivnit do jisté míry své tělo a dokáže tak zvýšit svou nebezpečnost v kombinaci s tréninkem nějakého bojového umění by to mohlo mít velice dobré výsledky.

Působení skrze hudbu:
nejpodivnější schopnost u které se Thomas nejspíše nebude schopný ani hnout a jeho struny vytvoří něco jako dvě sítě. Jedná se o to že z těchto sítí bude moci vypouštět jakoukoliv hudbu nebo signáli a to jak velice nepříjemné vysoké zvuky nebo vibrace. Tak i melodie které dokáží vymezený počet lidí na chvilku posílit ( spíš na úrovni ducha ) stejně jako třeba bude možné jinou skupinu lidí uspat nebo alespoň hodně zmátořit.

Všechny schopnosti patří Thomysy Brownovy a jsou chraněny proti piratským kopiim Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Yakumo
Admin
Admin
avatar

Počet příspěvků : 555
První přihlášení : 07. 11. 10
Věk : 25
Bydliště : Wonderland

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 03, 2011 2:14 pm

Je to parádní! =D Ale mám výhrady pak kdyžtak k tomu působení skrz hudbu a strunám, ale to je mimo...
POVOLENO, moc pěkný.. Smile
* Mimochodem gakushi se může přeložit i jako mistr hudebníků, trošku mimo také.. Very Happy

_________________
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://shinigami-world.forumczech.com
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 32

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 03, 2011 2:28 pm

vyhrady zdělit a mistr hudebníků vubec jako překlad nevadí naopak Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Kakuza-chan
Expert
Expert
avatar

Počet příspěvků : 266
První přihlášení : 04. 12. 10

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 03, 2011 8:38 pm

Bojové techniky

Jedná se o obyčejné techniky bojových umění které Alexander ovládl za zhruba desetiletí věnování se hlavně základům nejrůznějších bojových umění a tvorbě vlastního stylu. Jsou to tedy bojové techniky které už ovládá a zde je uvádím hlavně abych předešel budoucím hádkám a dohadům o jeho síle a možnostech.

Jméno: Pěst
Úroveň: Žák
Popis: Tohle se vlastně nedá ani nazvat technikou. Je to jen způsob jak správně sevřít pěst tak aby se dal nepřítel zasáhnout s plnou silou a celou její plochou bez výrazného poškození ruky. Znalost této dovednosti je naprosto základní a klíčová pro další techniky z této školy. Je snadná na naučení a jediná její výhoda je možnost udeřit pěstí na plno bez rizika zranění, což umožňuje používat vyšší pěstní techniky.


Jméno: Pevný postoj
Úroveň: Žák
Popis: Jedná se o výchozí postoj pro většinu silových technik. Uživatel stojí s rovnými zády, levou nohou vepředu mírně pokrčenou a pravou nohou vzadu. Paty obou nohou jsou ve stejné rovině, přičemž svírají úhel 90%. Levá ruka je vepředu, natažená směrem k oponentovy a pravá spočívá u boku sevřená v pěst a otočená jakoby dlaní vzhůru. Tento postoj pro techniky sice není potřeba, ale je používán k jejich výuce a je li při nich použit umožňuje do nich vložit zhruba o 25% víc síly.

Jméno: Vzteklý postoj
Úroveň: Žák
Popis: Poměrně složitý postoj sestávající z neustálých krátkých a prudkých poskoků a lehkých výpadů rukama. Jedná se o velmi agresivní postoj který se spíše než na obranu soustředí na naprosté zničení soupeře. Všechny techniky z něj vychází. jsou li použity v kombinaci s ním jmají bonus 25% k rychlosti.

Jméno: Celé tělo jako zbraň
Úroveň: Žák
Popis: Jedná se o časově relativně náročný ale poměrně lehký trénink, který uživatele naučí používat celé jeho tělo jako zbraň. Jinak řečeno už nepoužívá jen pěsti, kopy a sem tam nějakou hlavičku, ale každá část jeho těla se může změnit ve smrtící zbraň určenou k zasažení a zničení oponenta. Tato technika je potřebná pro většinu vyšších technik této cesty.

Jméno: Pády
Úroveň: Žák
Popis: Základní techniky pádů, kotoulů, salt a přemetů. Slouží jako základy pro některé techniky ale hlavně k úniku před technikami soupeře, popřípadě jako způsob minimalizace zranění způsobeného pádem z velké výšky. Tato technika také učí základům boje na zemi a hlavně jak ze země rychle vstát a opět bojovat.

Jméno: Drtící noha
Úroveň: Student
Popis: Poměrně jednoduchý kop, přesněji šlapáček, který má poměrně slušnou ničivou sílu ale je docela jednoduché se mu vyhnout popřípadě se jej pokusit blokovat.

Jméno: Rotující kop
Úroveň: Student
Popis: Poměrně rychlí a silný rotační kop prováděný z přední nebo častěji zadní nohy. Stručně se jedná o obloukový kop na jednu z vnějších stran soupeřova těla, který se dá použít jako low, middle, nebo i high kick na krk nebo hlavou. Díky půlkruhové rotaci je velmi rychlý a silný, takže se dá těžko blokovat je však dost přímý a proto se dá odhadnout jeho směr a uhnout.

Jméno: Drtící koleno
Úroveň: Student
Popis: Na provedení velmi jednoduchá a destruktivní taijutsu technika, kdy uživatel uchopí soupeře oběma rukama zezadu za krk a trhne s jeho hlavou směrem dolů, načež ve stejný chvíli proti němu vykopne kolenem. Jinak řečeno klasické kolínko.

Jméno: Tvrdý blok
Úroveň: Student
Popis: Technika která umožňuje blokovat a hlavně udržet velmi silný vnější, obloukový úder nepřítele, jako je facka, hák, popřípadě různé obloukové rotační kopy a podobně. Tato technika učí uživatele jak zpevnit svou ruku kterou se brání a pohnout s ní tak, že je schopen blokovat i úder mnohem silnějšího a rychlejšího soupeře a nechat jej se cítit jako by udeřil do kusu oceli(jedná se samozřejmně jen o přirovnání).

Jméno: Kamenná deska
Úroveň: Student
Popis: Obdoba předchozí techniky jen s tím že slouží k obraně proti vnitřním úderům, tedy přímým úderům a kopům, umožňuje uživateli je nejen zastavit ale také odvést mimo tělo a tím minimalizovat případné zranění, přesto se soupeř stále cítí jako by mlátil do kusu oceli(jendá se samozřejmně jen o přirovnání).

Jméno: Vzteklá pěst
Úroveň: Student
Popis: Naprosto běžný úder, s aktivním Dou. To umožní překonat omezení pro běžnou ránu a díky vzteku tak uživatel vyvine a vloží do úderu mnohem větší sílu než by bylo normálně možné. Navíc je úder i podstatě rychlejší. Oboje zhruba o ¼. Problém však je s divokostí kterou se úder vede, kvůli které se uživatel odkrývá a dává soupeři prostor pro protiútok.


Jméno: Vzteklý kop
Úroveň: Student
Popis: Technika totožná s předchozí i co se slabiny týče, jen se pro ni používá kop místo úderu rukou.

Jméno: Úder loktem
Úroveň: Student
Popis: Další z úderů využívajících vztek a zradu jako svou zbraň. První lehký úder pěstí na tvář schválně mine, aby pak zasáhl soupeře tvrdým úderem pomocí loktu přímo do obličeje. Jedná se o tvrdý a rychlí úder i když na technicky velmi nízké úrovni.

Jméno: Seknutí
Úroveň: Student
Popis: Rychlá technika která útočí seknutím otevřenou dlaní na tepnu oponentova krku. Je to poměrně jednoduchá technika na naučení i provedení(a také snadná na odražení) ale v případě zásahu stlačí soupeřovu krční tepnu což mu kromě silné bolesti hlavy způsobí i ztrátu rovnováhy a pád do kolen.

Jméno: Prázdná pěst
Úroveň: nižší mistrovská
Popis: Nejmocnější technika, kterou Alexander ovládá, a která dala jméno celému jeho bojovému stylu. Tajná technika vyžadující velké množství odhodlání a tréninku aby jí bylo možno ovládnout a plně použít. Povede-li se však stanou se pěsti jejího uživatele doslova smrtící zbraní proti které se není radno postavit. Učí jak udeřit na soupeře plnou silou s využitím všech svalů. Způsob tréninku je velmi náročný a vyžaduje několik měsíců čistého času aby uživatel praktikoval jen a jen údery. Říká se, že trénink této techniky zničí vaše ruce a pěsti aby vám za ně pak bůh války dal nové...dokonalé. Ruce uživatele této techniky pak dalo by se říct pracují bez ohledu na mozek s maximální efektivností a možnou sílou. To se projeví na růstu síly pěstního úderu o 200%. Jinak řečeno síla pěstního úderu uživatele této techniky je stejná jako síla jeho kopu. (Noha je všeobecně zhruba třikrát silnější než ruka). Navíc je o 50% rychlejší.
Je tu také jedno poznávací znamení pro všechny ty co prošli tímto devastujícím tréninkem a to jsou velké jizvy na sevřené pěsti.

POVOLENO
Bojové techniky do budoucna

Jméno: Kamenná pěst
Úroveň: Bojovník
Popis: Na provedení velice jednoduchá taijutsu technika vycházející z cesty Země. Prapůvodně vychází z Ichimon kamae ale dá se použít i bez něj, i když s poněkud sníženými účinky. Co se provedení týče je to jednoduchý a přímí úder bez jakýchkoliv kliček vedený na soupeřovu tvář, nebo břicho. Trik je v tom co ale soupeř nevidí a to je vložení celé váhy těla do jediného úderu, čímž dojde k násobnému zvýšení jeho síly, oproti obyčejnému úderu rukou.

Jméno: Železná kůže
Úroveň: Bojovník
Popis: Obraná technika která učí svého uživatele reflexivně přijímat údery které nestihne vykrýt a kompenzovat jejich sílu svým svalstvem tak aby minimalizoval jejich dopad. Zároveň pak učí zvyknout si na bolest z dopadeného úderu a umožňuje bojovat i s horšími zraněními. Jediná možnost jak se tuto techniku naučit je dostávat koncentrovaně do těla od někoho schopného.

Jméno: Thorovo kladivo
Úroveň: Bojovník
Popis: Bojová technika která používá k úderu spodní stranu zatnuté pěsti, přičemž pohyb při úderu je veden jako by se jednalo o úder kladivem. Přestože se jedná o přímý úder díky rychlosti a síle která se do něj dá vložit je velmi vhodný k lámání kostí soupeře.

Jméno: Auto Rhythm
Úroveň: Bojovník
Popis: Divoká Dou technika při které útočník používá jednu ruku(druhá je v obraně) společně s aktivním Dou pro zvýšení síly, rychlosti a divokosti úderů. Což nakonec vypadá jako série velmi rychlých a divokých úderů, zasazovaných bez jakéhokoliv rytmu v rozmezí dvou vteřin na jedno místo na soupeřově těle, což činí čtení těchto pohybů naprosto nemožné . Nevýhodou je že jednotlivé rány jsou relativně slabé takže jednotlivě nemají moc velký efekt. Spolu ale tvoří poměrně slušnou údernou sílu. V celkovém součtu se jedná o číslo mezi patnácti až dvaceti údery.

Jméno: Převrácený loket
Úroveň: Bojovník
Popis: Jedna z mála komplexnějších technik této cesty. Umožňuje skrz sérii „chybných“ úderů nepříteli dostat se vám do zad, načež ho prudce z otočky zasáhnete zadním loktem, zezadu do krku. Jedná se o sice jednoduchou, ale velmi rychlou a destruktivní techniku, která dokáže jednou ranou vyřadit oponenta a poslat jej do bezvědomí, nebo dokonce i zlomit někomu vaz.

Jméno: Bouře kopů
Úroveň: Bojovník
Popis: Podobně jako Auto Rhythm se jedná o velké množství divokých kopů střídavě prováděných oběma nohama. Kopy jako takové jsou relativně slabé, ale postrádají jakýkoliv rytmus podle kterého by se dali číst příští pohyby uživatele, navíc jsou poměrně rychlé a jejich velké množství dokáže dostat na zem i velmi silného soupeře.

Jméno: Jedna ruka
Úroveň: Expert
Popis: Jedná se o poměrně velmi vyspělou obranou techniku určenou proti fyzickým útokům nepřítele. A schopnou blokovat téměř libovolný fyzický útok jednu rukou. Trik spočívá v rychlém úderu přesně opačným směrem než směřuje útok, což vynuluje energii daného útoku a tím ho zcela vyruší. Problém je ale nutnost přesného odhadu energie kterou nepřítel využil a značná fyzická náročnost. Proto se používá jen v nutnosti zastavit jinak neblokovatelný útok. Kupříkladu rozjeté auto. Pravý mistři (lidé) pak třeba rozjetý náklaďák.

Jméno: Korui Nuki
Úroveň: Expert
Popis: Vysoko úrovňová bojová technika, lépe řečeno kop. Tak jako u většiny podobných technik, její trénink sestává ze tří stupňů.
První vyžaduje získání rovnováhy. To spočívá v běhání na okraji srázů a vysokých budov, běhání po laně, popřípadě skákání po něm na jedné noze.
Druhá pak sílu nohou. Ta se trénuje kromě běžného posilování skákáním několik metrů daleko, z jedné budovy na druhou. To slouží k upevnění rovnováhy a plného rozvinutí síly v nohou.
Třetí, nejtěžší část pak spočívá ve schopnosti vidět sebemenší mezery v obraně nepřítele. Tak aby našel i v dokonalém krytu slabé místo které může využít. To se trénuje běháním ve velkém davu lidí, aniž by se kteréhokoliv z nich dotkl a přitom zůstal stále v jejich slepém úhlu. Výsledná technika je pak vertikální kop, při kterém uživatel koncentruje veškerou svou sílu do nohou a třeba i skrz blok vykopne nepřítele vysoko do vzduchu. Jako zásahová zóna se obvykle používá Solar Plexus. Nevýhoda je nutné soustředění síly, kvůli kterému musí uživatel na moment povolit obranu svého trupu a hrozí tak že jej nepřítel zasáhne nějakou nebezpečnou technikou.
Destruktivní síla této techniky je taková že plný zásah s ní může běžného člověka jedinou ranou zabít.

Jméno: Tanec bouře
Úroveň: Expert
Popis: Poměrně složitý a divkoký bojový tanec. Je složen z velkého množství velmi divokých úderů, kopů a jiných útoků, určených k rozdrcení obrany nepřítele. Útoky sami o sobě jsou co se síly i rychlosti týče na průměrné úrovni, ale jejich zuřivost a velké množství spojené s naprostou nepředvídatelností z nich dělá velmi nebezpečnou záležitost. Tato technika je schopná zmást soupeře podobně jako Beeho bojoví styl se sedmi meči z Naruta. Takže je uživatele velmi těžké zasáhnout, i když v podstatě zanevřel na obranu ve prospěch útoku.

Jméno: Úder žáby s kočičíma očima
Úroveň: Expert
Popis: Velmi silný úder s poněkud zvláštním názvem využívá principu žabího skoku. Nejprve uživatel koncentruje veškerou svou sílu do nohou(začátek je ze dřepu) načež vyskočí jako žába proti oponentovy a zároveň vede na jeho bradu oběma rukama silné rotační údery. Kombinací síly těchto úderů vznikne úder který je čistě na B-rank. Vzhledem k místu zásahu je schopen udělit K.O. Oponentovy jediným úderem. Pokud se přežene je schopen dokonce zlomit páteř zasaženého.

Jméno:Vlny hurikánu
Úroveň: Expert
Popis:Série velmi silných úderů využívajících vztek jako katalyzátor. Uživatel nejprve silným úderem dlaní z vrchu srazí oponenta na zem, načež do něj začne tou samou dlaní mlátit dokud není donucen přestat nebo není zatlačen zpět, popřípadě dokud oponent není rozmlácený na kaši.. Údery jsou velmi silné a nepostrádají brutalitu vlastní této škole.

Jméno: Postoj železného muže
Úroveň: nižší mistrovství
Popis: Překvapivě obraný postoj jej nemocnějším postojem v celém systému. Je velmi těžké ho ovládnout, ale jeho obraná síla je na velmi vysoké úrovni. Co se postoje týče, vypadá poměrně jednoduše. Uživatel stojí na mírně pokrčených nohách, se silnější nohou vzadu, je na ní přenesena váha. Obě ruce jsou zatnuté pěst, pokrčené v lokti a zvednuté před obličejem, hlava je zasazená hlouběji do ramen. Co ale dělá tento postoj tak skvělým není to jak vypadá a že se z něj dá snadno krýt proti velkému množství útoků, ale to co je uvnitř, schováno pod kůží. Všechny klouby zamknuté a napnuté svaly napumpované energií, které slouží mnohem lépe než jakékoliv brnění. Navíc díky speciálnímu tréninku a nádechu dokáže všechny své orgány z břišní dutiny posunout do hrudního koše a tak je lépe chránit před zraněními. V tomto stavu je velice lehké blokovat většinu úderů jdoucích na tělo a i když nějaký projde, obvykle díky neuvěřitelně zvýšené odolnosti nezpůsobí nijak velké zranění. Díky velkému svalovému napětí v okamžiku kdy uvolní techniku dokáže také velmi posílit jeden svůj pěstní útok až o 300%.

Jméno: Hromové drcení
Úroveň: nižší mistrovství
Popis: Velmi brutální bojová technika která sice zanedbává veškerou obranu pro co nejmocnější útok, ale je takového stylu že si nikdo ani netroufne zkusit skrz ni zaútočit. Tak jako u většiny technik této cesty i tato používá vztek. S maximální zuřivostí spojí obě ruce, načež s nimi mlátí kolem sebe jako s kladivem. Destruktivní síla této techniky je obrovská vzhledem k chakře kterou používá. Je však poměrně nepřesná a tak najde největší využití pokud bojujete s více nepřáteli . Ovšem na druhou stranu síla jednotlivých úderů umožňuje touto technikou vyřadit najednou velké množství nepřátel.

Jméno: Odtlačení slona
Úroveň: nižší mistrovství
Popis: Technika určená k jedinému účelu, zabití jediným úderem oponenta. Uživatel techniky koncentruje veškeré své síly a hněv do jediného úderu, ten je proveden během útoku jeho soupeře silným úderem kolenem na hrudník. Síla tohoto úderu je taková že obvykle nejen zlomí žebra oběti, ale i rozdrtí jeho srdce což vede k okamžité smrti. Jen málo lidí jsou schopni vyhnout se této technice a ještě méně jich je schopno přežít její plný zásah.

Jméno: Boží hněv
Úroveň: mistrovství
Popis: Vzhledem k zaměření této cesty není velké překvapení že její nejmocnější technika je zároveň i nejmocnějším pěstním úderem vůbec. Tak jako předchozí údery vychází i tato technika z Pevného postoje a je velmi podobní Ishigenkotsu, jen s tím rozdílem že do jednoho jediného úderu je kromě kompletní váhy těla vložena síla každého jednotlivého svalu(příčně pruhovaného) v uživatelově těle. Tím je dosaženo maximálního destruktivního efektu pro jediný úder.

Jméno: Bůh vzteku: Asura
Úroveň: mistrovství
Popis: Nejmocnější technika Dou. Nejprve využije strašlivé síly prvotního Hněvu k odstranění limitů svého těla pomocí techniky Berserk(pokročilá technika práce s Dou Ki), načež tuto chakru pro zvýšení efektivity koncentruje v celém svém těle a...začne masakr. Uživatel techniky naprosto nevnímá své okolí, kromě jedné věci. Za každou cenu musí zničit svého nepřítele a..vzhledem k tomu jak jsou na tom jeho fyzické schopnosti je toho více než schopen. Nebohý cíl této techniky je pak doslova zavalen lavinou nejrůznějších úderů a kopů vysoké síly a rychlosti, které jsou navíc díky vzteku uživatele naprosto nepředvídatelné. Obvyklý konec této techniky pak je že její uživatel je celí od krve, unaven ale jen s pár zraněními kdežto z cíle, popřípadě cílů nezbude víc než krvavá kaše. Největším nebezpečím této techniky je že vyčerpá veškerou svou energii a po jejím konci upadne do bezvědomí, popřípadě si v amoku nevšimne nějakého hodně rychlého a šikovného soupeřova protiútoku a bude zraněn. Hrozí také rozmlácení na kaši vlastních spojenců.

Zvláštní schopnosti

Senzibil 2. stupeň: Vyšší verze této techniky, k jejímuž dosažení je třeba dost tvrdý trénink své vlastní mysli. Posiluje předchozí verzi této techniky a dává svému uživateli možnost cítit vražedný úmysl nepřátel namířený vůči němu na vzdálenost zhruba 50 metrů. Tyto nepřátele pak nemusí ani vidět nebo zaznamenávat jiným běžným smyslem. Díky tomu je tedy čistě teoreticky schopen reagovat i na útoky ze slepého úhlu. Soustředí-li pak tuto svou schopnost na jeden až tři cíle je schopen pomocí jejich vražedného úmyslu předvídat částečně jejich útoky, ale pouze místo kam dopadnou. Tato schopnost funguje i když uživatel spí ale ne když je v bezvědomí. Pokud čelí soupeři který dokáže perfektně ukrýt svůj vražedný úmysl (opravdu hodně dobří vrahové nikdo jiný) je tato schopnost k ničemu.

Senzibil 3. stupeň: Druhá nejvyšší úroveň této schopnosti rozvíjí další část přirozených schopností uživatelova mozku které ovládají i někteří lidé přirozeně a dává mu možnost cítit Reiatsu ostatních bytostí kolem něj na vzdálenost několika stovek metrů. Pokud se opravdu hodně soustředí dokáže podle reiatsu najít a identifikovat jedince na vzdálenost několik kilometrů, pokud se ovšem nemaskuje. V boji je tato schopnost užitečná díky tomu že pomocí reiatsu soupeře je schopen odhadovat jeho pohyby jak v útoku tak v obraně podobně jako uživatel dvou tečkového sharinganu z Naruta. Tato schopnost má pak ještě jednu pasivní výhodu a to schopnost vycítit nebezpečí i ve spánku. V podstatě chce li uživatele někdo zavraždit ve spánku je schopen to vycítit a probudit se včas aby na útok reagoval.

Senzibil 4. stupeň: Nejvyšší úroveň této techniky umožňuje mozku uživatele pracovat daleko za hranice jeho normálních možností. Na této úrovni je jeho intuice na tak vysoké úrovni že mu umožňuje doslova slyšet hlas všech věcí kolem něj, což mu poskytuje velké množství výhod. První a nejdůležitější z nich je použitelná v boji, kdy umožňuje uživateli slyšet pohyby svých soupeřů, díky čemuž dokáže předvídat jejich pohyby jako uživatel sharinganu na mistrovské úrovni(z Naruto). Na této úrovni ztrácí schopnost cítit reiatsu místo toho „slyší“ na stejnou vzdálenost soupeřovu duši. Díky této schopnosti je také schopen intuitivně porozumět jemu zcela neznámému jazyku popřípadě se domluvit, je li to nutné i se zvířaty(podobně jako to dělal Juugo). Dokáže také intuitivně porozumět duši předmětu a porozumět základům jeho užívání, což je užitečné v případě že se mu dostane do rukou zbraň se kterou netuší jak správně bojovat. Jinými slovy je schopen používat omezený Fullbring, jen nemůže dané věci přeměnit ani nijak ovládat jen je slyšet a porozumět jim.

Brnění 2. stupeň: Druhá úroveň této schopnosti o něco málo posiluje jeho běžné reiatsu brnění i když ne o moc(Hierro 3. level). Dává mu však možnost do určité části svého těla(jako jsou třeba pěsti, chodidla, čelo atd.) koncentrovat mnohem více svého reiatsu, díky tomu získá daná část mnohem větší odolnost a tvrdost která značně zvyšuje destruktivní sílu jeho úderu a dává mu možnost blokovat normální zbraně nebo i slabší nadpřirozené schopnosti a Kido. Tvrdost částí těla s koncentrovaným Reiatsu je jako by byli z čisté oceli. Tuto schopnost může rozšířit i na svou zbraň a zvednout tak její odolnost a destruktivní schopnosti. Takto vylepšená zbraň je pak schopná ničit Hollow i Shinigami i když to není zanpakuto.

Brnění 3. stupeň: Druhá nejvyšší úroveň této schopnosti, stále posiluje onu základní zbroj, i když to stále není něco s čím by se dalo počítat(9. Úroveň Hierro). Na druhou stranu ale značně zvyšuje a posiluje onu schopnost koncentrovat reiatsu do určité části těla a násobně tak zvednou její obrané a destruktivní schopnosti. Nyní už to není jen tak malá část jako pěst, ale může koncentrovat své reiatsu třeba i do celých paží, které tak získají stejné vlastnosti jako kdyby byli neuvolněná Zanpakuto(jeho) v podobě dvou mohutných pěstí(nohou atd.) Jinak řečeno jde s nimi blokovat i zanpakutou nebo slabší speciální útoky. Od této úrovně může své Reiatsu propojit se svou zbraní, díky čemuž ta získá mnohem větší odolnost a destruktivní schopnosti(plus stejné vlastnosti jako Zanpakuto co se útočení na duchy týče, jen Hollow i Shinigami rovnou zabíjí). Popřípadě, používá-li koncentraci, může místo ní obalit určitý útok do pole svého Reiatsu a odhodit jej stranou, nebo zpět na jejich uživatele. To však zvládne jen s „nehmotnými“ útoky nízké úrovně asi jako je Bakudo 33. Musí na to však spotřebovat stejné množství Reiatsu jako původní uživatel.

Brnění 4. stupeň:Nejvyšší úroveň této schopnosti. Dává už značnou sílu i té obyčejné zbroji která je kolem jeho těla automaticky(Základ Hierro 15). Díky ní se může dotknout pravé podstaty věcí kolem sebe. Jinak řečeno může jednu natáhnout i jinak nehmotným věcem, dotknout se vzduchu, uchopit vodu a podobně(v podstatě další schopnost jakoby Fullbring) Většina z možností této techniky je v boji relativně málo použitelná, veškerá jemu známá bojová využití jsou vypsána níže. Velikost části těla do které může koncentrovat své Reiatsu se nijak nezvyšuje, zato se však značně zvyšuje množství které tam může koncentrovat, takže už celé jeho ruce se berou jako na Boj zaměřené Zanpakuto ve stavu Shikai. Stejné množství pak může vložit i do nějaké zbraně. Ta pak kromě zvýšené destruktivní síly může zasáhnout i „nedotknutelné věci“. Může také obalit a odhodit techniku vyšší třídy zhruba Kido do úrovně 59. Opět platí ovšem to samé co u nižší verze se spotřebou reiatsu. Také mu v omezené míře umožňuje chodit po vzduchu jako Shinigamim. Tato technika má následující, speciální bojová využití:
1)Tlaková vlna: Jím patrně nejpoužívanější využití hodící se pro boj jak na velkou tak střední, nebo i krátkou vzdálenost. Ve stručnosti díky schopnosti svého Brnění 4. stupně dokáže udeřit svou plnou silou do vzduchu jako by byl pevná věc a vytvořit ve něm samotném praskliny jako když popraská sklo. Tato prasklina se velice brzy zacelí, avšak přímím směrem od ní vyletí tlaková vlna její síla je však hodně závislá na jeho fyzických schopnostech.
Lidská forma
Level 0 Na úrovni lidské síly není schopen vyvolat žádnou tlakovou vlnu ani síly žáka Posíleného těla k tomu nestačí.
Level 1 Kombinuje-li tuto schopnost s Kamennou pěstí na úrovni Rváčova těla je schopen vyvolat malou tlakovou vlnu o velikosti a síle běžného úderu pěstí.
Level 2 Používá-li tuto techniku na úrovni Bojovníkova těla, vyvolá tlakovou vlnu o běžného úderu pěstí. Používá li ji na této úrovni s Kamennou pěstí má podobný účinek jako jeho běžný kop.
Level 3Používá-li tuto techniku na úrovni Válečníkova těla dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle Bala. S použitím Kamenné pěsti na úrovni běžného Cera Gillian. V případě použití Božího hněvu pak vyvolá tlakovou vlnu podobnou na úrovni Cera Adjuchas.
Level 4Používá-li tuto techniku na úrovni Těla monstra, dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle Cera Fraccion. V případě použití Kamenné pěstipak o síle Cera Espady. V případě použití Božího hněvu se bude jednat o tlakovou vlnu o síle Gran Ray Cero
Level 5Používá-li tuto techniku na úrovni Mistrovské tělo Dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle a rychlosti Cera Espady. V případě použití Kamenné pěsti o síle Gran Ray Cero. V případě Božího hněvu se jedná o sílu Cera na Vasto Lorde úrovni(podobné tomu co pálil Ichigo nebo Cero Oscuras) .
Obří podoba
Level 0 Na úrovni lidské síly není schopen vyvolat žádnou tlakovou vlnu na síly žáka Posíleného těla dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle a velikosti dobře odpáleného baseballového míčku.
Level 1 Kombinuje-li tuto schopnost s Kamennou pěstí na úrovni Rváčova těla je schopen vyvolat malou tlakovou vlnu o velikosti a síle Bala průměrného Fraccion.
Level 2 Používá-li tuto techniku na úrovni Bojovníkova těla, vyvolá tlakovou vlnu o síle malé Bala průměrného Fraccion. Používá li ji na této úrovni s Kamennou pěstí má podobný účinek jako Yamiho Bala(použil ji proti Uraharovi).
Level 3Používá-li tuto techniku na úrovni Válečníkova těla dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle Yamiho Bala. S použitím Kamenné pěsti na úrovni běžného Cera Fraccion. V případě použití Božího hněvu pak vyvolá tlakovou vlnu podobnou Painovu Shinra Tensei se kterým poslal na výlet Žabýho Bosse a spol.
Level 4Používá-li tuto techniku na úrovni Těla monstra, dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle Cera Espady. V případě použití Kamenné pěstipak o síle Starrkova Cera. V případě použití Božího hněvu se bude jednat o tlakovou vlnu o síle Tousenova Los Nueve Aspectos. Tedy té srandy se kterou promáčkl Komamurův Bankai.
Level 5Používá-li tuto techniku na úrovni Mistrovské tělo Dokáže vyvolat tlakovou vlnu o síle a rychlosti Starrkova Cera v Ressurection. V případě použití Kamenné pěsti o síle která by vznikla při spojení síly Cer vypálených ve Starrkovu Cero Metralleta do jednoho. V případě Božího hněvu se jedná o sílu přesahující Cero Oscuras zhruba na úrovni Lanza del Relampago, nebo kombinovanému výbuchu Starrkových vlků.
Speciální využití
Pro tuto techniku existuje ještě jedno speciální využití a to v kombinaci s bojovou technikou Autho Rythm, která vyvolá podobně kulometný efekt jako Cero Metralleta. Co se síly jednotlivých zásahů týče odpovídají síle tlakové vlny kterou na dané úrovni vyvolává obyčejným úderem pěsti. Jinak řečeno v podobě Obříka na Level 5 bude mít tato technika totožné vlastnosti jako Starrkovo Cero Metralleta.
2)Tsunami: Uživatel dokáže doslova uchopit vodu, která je poblíž něj, zvednout ji a v podobě vlny ji vrhnout proti soupeři. Síla této techniky závisí na velikosti vodního zdroje poblíž, může se jednat o relativně malou vlnu která se hodí tak maximálně k obraně proti slabšímu ohni, nebo o opravdu hodně velkou a destruktivní Tsunami(záleží taky na jeho fyzických schopnostech podobně jako u předchozí verze).
3)Zemětřesení: Technika odpovídající svému názvu. Umožňuje uživateli pomocí své chakry v podobě Brnění 4. uchopit zem pod svýma nohama a pořádně s ní zatřást. Díky tomu z ní dokáže vyrvat obrovské kusy kamene a ty použít pro svou obranu nebo je házet na nepřítele.
4)Zničení: Velice prostý název pro techniku která se vyznačuje svou ničivou silou na blízkou vzdálenost. V podstatě svému uživateli umožňuje koncentrovat svou sílu Brnění 4. stupeň do podoby jakési bubliny mimo své tělo (bublina má velikost takového toho velkého balónu jak je teď na něm hrozně módní cvičit) a následně použít svou schopnost dotknout se podstaty a vyvolat tlakové vlny směřující v kouli směrem dovnitř, díky čemuž zničí to co je v kouli umístěné. Hodí se použít pokud držíte soupeře za hlavu. Hlavu to sice nerozdrtí jako takovou ale může poškodit kosti, mozek a pokud ho to rovnou nezabije skončí minimálně v bezvědomí. Dá se použít i v opačném směru. V takovém případě obalí buď zbraň nebo jeho pěsti a používá se ke zvednutí síly prostého úderu.

Nadvláda 2. stupeň: Na této úrovni kromě posílení bonusu z předchozí verze, dokáže uživatel uvolnit svou „Auru“ v podobě jakéhosi „výbuchu“ do okolí, čímž silně ovlivní mysl všech v dosahu(okruh zhruba 50 metrů). V podstatě se jedná o „explozivní iluzi“ vyvolanou jeho Reiatsu, které zahltí smysli všech zasažených v oblasti nejrůznějšími dojmy většinou spojenými s respektem, enormním strachem a úctou vůči uživateli. Ti se slabou vůlí a malou silou takový nápor na smysli prostě neustojí a zhroutí se v bezvědomí k zemi. Ti s o něco silnější vůlí pak zůstanou v šoku stát neschopní několik vteřin pohybu, popřípadě přemoženi svým strachem z dané osoby. Jen ti s opravdu pevnou vůlí, zkušenostmi a silou dokáží takový nápor ustát bez sebemenších problémů. Nevýhoda této úrovně je ta že v případě uvolnění takového množství Reiatsu může omylem srazit do bezvědomí i své spojence. Toto samozřejmě nemůže používat do nekonečna, ale jen asi tolikrát kolikrát může uvolnit Reiatsu za den. Díky silné vůli a této technice je pak uživatel částečně odolný proti základním působení Reiatsu silnějších jedinců a dokáže ustát zhruba dvojnásobně silné Reiatsu než by měl. Také je za pomoci svého Reiatsu schopný prolomit různé mysl ovlivňující efekty ale musí si uvědomovat že je pod jejich vlivem a vynaložit dvojnásobné Reiatsu co uživatel lámané schopnosti.

Nadvláda 3. stupeň: Druhá nejvyšší úroveň této schopnosti už představuje sílu kterou je nutno respektovat a která dává svému uživateli mnoho výhod. V první řadě nemusí jednorázově uvolnit své Reiatsu do prostoru, ale už samotná jeho přirozená Aura má značnou sílu. Tato aura bude sice v menším měřítku než při pravém uvolnění ale přesto ovlivňovat lidi kolem něj, tak jako při explozivním uvolnění, přičemž pokud má opravdu silné Reiatsu může stále slabé jedince srazit do bezvědomí, popřípadě mimovolně poškozovat fyzické předměty kolem sebe(On sám ji může dle své vůle utlumit). Další výhodou je pak možnost soustředit své Reiatsu jen na vybrané cíle a srazit tak do bezvědomí jen ty které chceme a nikoliv své případné spojence. To je možné jen pomocí kontaktu z očí do očí. Díky tomu že svou sílu zaměří přímo na jednoho člověka dokáže s její pomocí srazit do bezvědomí i schopné bojovníky na úrovni důstojníků a slabé zástupce(Oomaeda styl a podobně). a zastrašit i ty schopnější z nic. I zde platí ta pasáž o mysl ovlivňujících efektech. Jen mu stačí stejné množství Reiatsu.

Nadvláda 4. stupeň: Nejvyšší úroveň této schopnosti dává uživateli kontrolu nad touto silou na takové úrovni že už nemusí jen srazit soupeře pomocí šoku z ní do bezvědomí. Místo toho může manipulovat s myslí soupeře mnohem jemněji a vytvářet popřípadě i jednoduché iluze. Možnosti využití jsou:

1)Aura: Stará dobrá Aura se nijak nezmění, má jen jedno využití navíc. Místo snahy srážet lidi do bezvědomí pak může lehce upravit jejich vnímání a vnutit jim hromadně nějakou emoci, konkrétně nějakou emoci které už v nich je posílit. Nemůže určit vůči komu nebo čemu dotyčná emoce bude působit ani nemůže nějakou z ničeho vytvořit. Navíc platí že takto může posilovat zároveň jen jednu emoci v celém davu okolo něj. Pokud dotyčnou Emoci lidé kolem něj necítí má smůlu. Toto ovlivňuje jen extrémně slabé jedince alias úplně normální ničím nevýjimečný dav.
2)“Exploze“ Explozivní uvolnění jeho Reiatsu ve formě Nadvlády je pořád stejné, jen v tomto případě silnější. V podstatě exploze na této úrovni má stejný efekt jako koncentrovaná verze při pohledu z očí do očí na nižší úrovni. Obyčejné lidi nebo slabé shinigami/hollow může šok z této síly dokonce zabít nebo jim způsobit trvalou psychickou újmu. Využití této síly je opět limitováno počtem uvolnění Reiatsu.
3)Z očí do očí Při pohledu z očí do očí má hned několik možností. První je oblíbené srážení do bezvědomí které dokáže slušného důstojníka včetně běžných zástupců poslat spinkat. Navíc při kontaktu z očí do očí může mírně ovlivňovat smysli toho na koho svou schopnost používá(místo aby se ho pokusil složit). Toto mírné ovlivnění sestává ze schopnosti mírně pozměnit vnímání vzdálenosti, popřípadě rychlosti objektu na který se cíl dívá, zamaskování nebo naopak vyvolání nějakého zvuku, pachu a podobně. Toto ovlivňování je velmi jemné a proto vyžaduje jen minimum energie musí se však na něj soustředit a celou dobu se mu dívat do očí. V okamžiku kdy je oční kontakt přerušen schopnost přestává účinkovat.
I na této úrovni platí poznámka o mysl ovlivňujících schopnostech z předchozí úrovně.


Naposledy upravil Kakuza-chan dne Mon Feb 07, 2011 2:00 pm, celkově upraveno 5 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 32

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Fri Feb 04, 2011 8:49 am

ty jo takové zavody ve zbrojení Very Happy:D:D že bych si taky přihodil nějaký bojový styl Very Happy:D:D
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Morgen
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 83
První přihlášení : 31. 01. 11

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Sat Feb 05, 2011 6:52 pm

já ještě neznám svoji schopnost ale zatím sem posílám útoky,komba a chvaty které by moje postava mohla ovládat Very Happy teda pokud lyall povolí Very Happy

Jméno: Drtič lebek
popis: Jonathan vezme svoji ocelovou pálku a představí si soupeřovu hlavu, jako baseballový míček čímž se dostane do ráže a při úderu vznikají vážně poranění hlavy a otřesy mozku, a to jen v těch lepších případech, v horších může nastat i smrt.Tohle ale používá i na jiné části těla jako jsou ruce,nohy,hruď,atd…

Jméno: Dvojitý hák
popis: Jde o špinavý, ale účinný trik. Jonathan napřáhne obě ruky do zadu čímž nepřítele zmate, protože nepřítel neví, jestli to bude pravý nebo levý hák. Ve skutečnosti to je pravý i levý hák současně a i když není až tak silný tak účinost má velikou.

Jméno: Gilotina
popis: Jonathan natáhne svoji ruku do strany a rozběhne se proti nepříteli. Rukou nabere soupeřův krk a rychle švihne rukou šikmo dolů čímž nepřítele bez problémů dostane na zem.

Jméno: Hvězdná střela
popis: Jonathan si nejdříve nadhodí míček a poté do něj celou svojí váhou a silou udeří pomocí své pálky. Míček sice nezpůsobí vážná zranění, ale vždycky zasáhne svůj cíl a vyláme pár zubů.

Jméno: Fire Counter
popis: Jonathan když je plně při smyslech a zvykl si na rytmus soupeře a je schopen se vyhnout jeho úderům tak použije Fire counter. Jde o jeho vlastní counter který nezpočívá v rychlém úderu ale vyhnutí a silném úderu pomocí celého těla. Když soupeř zaútočí na Jonathana tak se Jonathan zakloní do zadu čímž ho soupeřův úder mine a když se bude Jonathan vracet do normálního postoje tak zrychlí pěstí udeří do obličeje soupeře. Tohle je velmi nebezpečný counter protože by si mohl Jonathan poranit ruku o zuby soupeře a tak nosí rukavice, aby se nezranil. Fire se jmenuje protože to potom bolí jako by vám hořel obličej.

Jméno: Skalní obrana
popis: Jde o okamžik té nejpevnější obrany kterou může Jonathan vyvinout. Zkříží ruce (místo kde se spojují=místo dopadu úderu), zaryje nohy do země a zatne všechny svaly v těle a skrčí hlavu čímž se dostane do pořádně pevné obrany kterou jen tak něco neprolomí.

Jméno: Prošlap
popis: Jonathan pokrčí nohu v koleni a zvedne ji. Je to normální prošlap(jako ten kterým se vykopávají např. dveře) takže rychle nohu natáhne čímž kopne patou soupeře do břicha nebo do kolene.

Jméno: Bradový kop
popis: Když má Jonathan zablokované ruce (ale nemusí) tak použije výkop přímo vzhůru. K tomuto kopu je potřeba perfektně zvládnout šňůru (pro neznalé:je to stejné jako rozštěp jenom místo do stran jsou nohy dopředu a dozadu natažené) Tímto kopem lze nepřítele lehce poslat k zemi protože kopnutí do brady by neporazilo jenom sto kilové monstrum).

Jméno: Demon Eyes
popis: Uživatel dokáže vyvolat kvůli něčemu takovou zlobu až dokáže nepřítele zastrašit pouhým pohledem. Tohle je velice vzácná vlastnost a Jonathan ji vyvolá tak že si vzpomene jak ubližovali jeho sestře.

Jméno: Hákový loket
popis: Jonathan nejdříve použije právě hák ale po úderu sjede soupeři po tváři pěstí,příblíží se a skrčí loket, čímž zasadí soupeři ránu loktem. Jde tudíž o hák následovaný úderem loktem.

Jméno: Přehození
popis: Jonathan chytí límec nebo soupeřovu ruku a otočí se o 180° čili bude mít soupeřovu ruku na rameni. Nohou mu podkopne jeho nohy a ramenem se zapře, čili přehodí nepřítele přes rameno. Buď s ním může hodit o zem, nebo ho hodit po soupeřích.

Jméno: Blok předloktím
popis: Jde o to, že uživatel stojí na obou nohách a např. pravou má vepředu a levou vzadu ale skoro v přímce. Ruce má zvednuté, takže vypadá jako by byl v postoji peek-a-boo ale palce míří k němu a malíčky k soupeřovi. Jakmile soupeř udeří tak, ještě než se jeho pěst přiblíží k Jonathanovi tak Jonathan protočí přední (pokutá ve předu pravou nohu tak přední ruka je pravá)ruku (takže to už vypadá jako by ta přední ruka byla v obranné pozici peek-a-boo) kterou praští s rotací té ruky a celého těla do ruky soupeře (obvykle blízko loktu)čímž ruku odkloní a sám může potom zaůtočit druhou rukou. Tenhle blok je opravdu pevný takže odkloní i silnější údery.

Jméno: Obloukový kop
popis: Jonathan když je před nepřítelem ale stojí víc do strany tak se otočí k nepříteli bokem a nohu, která je od nepřítele dál zvedne ohnutou v koleni a na té druhé noze se rychle otočí k nepříteli a druhou nohu natáhne a švihne s ní takže může kopnout dost silně nepříteli do břicha.

Jméno: Kop s otočkou z výskoku
popis: Jonathan rychle vyskočí do vzduchu a už na zemi použije svoji nohu aby se roztočil ve vzduchu. Když bude dost blízko nepřítele (pořád se otáčí) tak natáhne nohu a dá mu pořádně tvrdý kop s otočkou do hlavy.

Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Kakuza-chan
Expert
Expert
avatar

Počet příspěvků : 266
První přihlášení : 04. 12. 10

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Mon Feb 07, 2011 1:30 pm

Celková fyzická úroveň

Nejedná se ani tak o techniky, jako spíše o důsledek dlouhodobému a extrémnímu věnování se bojovým uměním, což má za následek značné, skoro až nadpřirozené posílení uživatelova těla i ducha.

Jméno: Posílené tělo
Úroveň: Žák
Popis: Výsledek tréninku na žákovské úrovni, na které se nachází drtivá většina lidí znalých bojových umění. Jejich posílení ve zkutečnosti není zas tak velké ale i to se počítá. Řečeno stručně, jejich těla jsou o 25% silnější, rychlejší, odolnější, obratnější a mají rychlejší reflexi než tělo normálního člověka se stejnými fyzickými proporcemi. To se počítá i když se z nich stanou duchové/Shinigami atd.

Jméno: Rváčovo tělo
Úroveň: Student
Popis: Výsledek tréninku na úrovni Studenta. Na této úrovni je většina Běžných černých pásků, nebo studentů kteří se věnují bojovým uměním pod nějakým z Opravdových mistrů. Jejich fyzické vlastnosti(výše jmenované) bývají zhruba o 100% vyšší než schopnosti ostatních lidí stejné fyzické konstituce. Na této úrovni je i Alexander

Jméno: Bojovníkovo tělo
Úroveň: Bojovník
Popis: Výsledky tréninku na úrovni Bojovníka. Na této úrovni je většina pokročilých studentů fungujících pod pravým Mistrem, popřípadě běžní studenti bojových umění které své umění používají běžně ke zkutečnému boji. Jejich fyzické schopnosti pak bývají zhruba o 150% lepší než u běžných lidí stejné fyzické konstituce.

Jméno: Válečníkovo tělo
Úroveň: Expert
Popis:Výsledek tréninku na úrovni Experta. Na této úrovni se najde většina velmi dobrých studentů pravých Mistrů, kteří také většinou slouží jako tréninkoví asistenti pro své mladší kolegy. Úroveň Expertových fyzických schopností je zhruba o 200% víc než běžných lidí stejné fyzické konstituce.

Jméno: Tělo monstra
Úroveň: Nižší mistr
Popis: Těla těch co se v bojových uměních mohou nazývat pravými mistry, už mají opravdu málo co společného s běžnými lidmi a jejich fyzické schopnosti častěji připomínají spíše monstra. Aby taky ne když jejich fyzické schopnosti jsou o 300% výš než běžných smrtelníků stejné fyzické konstituce.

Jméno: Mistrovské tělo
Úroveň: mistrovská
Popis: Nejvyšší možná síla vyměřená běžným smrtelníkům kteří se vyšplhali na nejvyšší úroveň Mistrovství. Proti těmto stvůrám v lidské podobě vypadají i normální mistři jako neviňátka. Jejich síla se totiž pohybuje někde kolem 400% síly běžných lidí jejich fyzické konstituce.


Ki

Ve stručnosti, Ki je speciální verze Reiatsu kterou dokáží trénovat pouze lidé, prostřednictvím meditací popřípadě bojových umění, a je pro ně typická. Speciální za prvé proto, že je omezena maximem které dokáže lidské tělo snést, za druhé, přestože mrtví si toto Ki dokáží uchovat už nejsou schopni jej nadále trénovat a rozvíjet, protože trénink této síly vychází z tréninku ŽIVÉHO těla, které oni prostě nemají. Tato forma Reiatsu také neumožňuje uživateli vidět duchy, natož pak Shinigami nebo Hollow, na druhou stranu ji dokáží vycítit i běžní lidé, na které má silné psychologické účinky(asi jako velké množství Reiatsu na slabé Shinigami). Pro uživatele Ki pak pramení ještě jedna výhoda. Tato energie se dá v bojových umění použít nejen k přímému zranění oponenta, ale také ke značnému posílení svého těla a dosáhnutí jinak nemožných fyzických výkonů.

Druhy Ki

Podobně jako Reiatsu i Ki má své druhy, na rozdíl od Reiatsu však pouze dva Dou a Sei, které stručně řečeno stojí na přesně opačných stranách barikády.
Dou je explozivní síla, více podobná Reiatsu. Pramení z divokých emocí, vzteku, vášně, nenávistí a touhy po krvi. Je mnohem těžší a hustší než Sei a také se dá snáze vycítit běžnými lidmi i jinými bytostmi, které z této síly mají přirozený strach. Stačí tedy mít mnohem menší množství Ki k jejich vyděšení. Tato síla se pak používá k explozi kdy uživatel uvolňuje své Ki pomocí svých emocí. Toto použití z nich dělá brutální bojovníky spoléhající se podle pravidla nejlepší obrana je útok na brutální fyzickou sílu a instinkty spíše než na vytříbenou techniku. Právě díky této explozi Ki získávají značné fyzické posílení v okamžiku kdy své Ki používají, podobně jako když Shinigami uvolňují své Reiatsu.
Seije síla ticha. Pramení ze sebeovládání a schopnosti potlačit a ovládnout své vášně a emoce. Je mnohem lehčí a prchavější než Dou a dá se tedy hůře vycítit běžnými lidmi i jinými bytostmi. Přestože však i ticho může být extrémně děsivé a vražedné je ho třeba mnohem víc než hrubé brutální síly a proto je třeba většího rozdílu v Ki aby u Sei vznikl nějaký psychologický efekt. Tato síla se pak používá k odloučení kdy uživatel uzavře prostřednictvím svého Ki své emoce a získá nad nimi kontrolu. Toto použití z nich dělá tiché a koncentrované bojovníky, spoléhající se na talent, schopnosti a smysli. Právě díky tomuto odloučení Ki získá bojovník schopnost chladné dedukce uprostřed boje a schopnosti plánovat. Navíc mu to umožňuje jaksi se vcítit do svého soupeře a díky tomu předvídat jeho pohyby, pochopit rytmus jeho boje, nebo mu dokonce vnutit svůj vlastní rytmus.

Úrovně Ki

Stejně jako Reiatsu i Ki má své úrovně síly, které odpovídají tomu na jaké úrovni daný typ Ki dotyčný ovládá. Ano, jeden člověk může používat oba druhy Dou i Sei Ki, ale je v podstatě nemožné používat je současně, takže se tito lidé berou jako by měli dvě na sobě nezávislé síly které střídají dle potřeby. Dou i Sei mají oddělený systém úrovní, někdo může být mistr Sei a přitom nemít žádné Dou Ki a naopak, obě dvě síly je nutné trénovat odděleně. Co se pasivního bonusu týče, platí ten druh Ki který má dotyčný nejsilnější, nebo v případě stejných hodnot ten který je u něj primární.

Úroveň: Lidská
Popis: Nejnižší v podstatě nulová úroveň Ki patří zcela netrénovaným jedincům, kteří nejsou vůbec schopni použít tuto energii a ani ji nemají. Jen výjimečně takovíto lidé získají trošku Dou Ki v případě extrémního psychického stresu nebo vytížení i tak je ale tato úroveň zcela minimální a bonus malý.

Úroveň: Žák
Popis: Úroveň Ki úplných začátečníků v této oblasti. Jedná se o velmi malé množství energie na úrovni trošku zvýšeného Reiatsu běžných lidí schopných vidět duchy. Stejně jako ono Reiatsu je tato úroveň Ki prakticky nepoužitelná a v případě bojového užití se téměř okamžitě vyčerpá. Proto více než cokoliv jiného slouží svým uživatelům jako psychologická výhoda, pro podporu, nebo naopak utlumení svých emocí což jim umožňuje bojovat daným stylem.

Úroveň: Student
Popis: Úroveň Ki která odpovídá hodnotě Reiatsu běžných lidí kteří jsou schopni vidět Hollow a Shinigami jako slabé rozmazané stíny. Tato hodnota Ki je stále příliš nízká pro přímé bojové použití ale kromě obyčejného psychologického použití už poskytuje i jisté fyzické výhody v podobě menšího posílení a urychlení svalů v případě Dou a posílené schopnosti plánovat během boje u Sei.

Úroveň: Bojovník
Popis: Úroveň Ki odpovídající lidem schopným plně vidět Hollow a Shinigami, nebo nejnižším, úplně běžným Shinigami bez hodnosti. Na této úrovni už je Ki běžně využitelné v boji i když se stále vyčerpává při přímém bojovém užití poměrně rychle. Svému uživateli v případě Dou tlumí rozum a posiluje instinkty a fyzické vlastnosti. V případě Sei pak dává schopnost přiblížit se svému oponentovi a pochopit rytmus jeho boje.

Úroveň: Expert
Popis: Úroveň Ki odpovídající u Shinigami úrovni nižšího důstojníka(20.-6. Člen). Na této úrovni má uživatel už slušnou zásobu Ki která jej ovlivňuje i když ji aktivně nepoužívá. V případě Dou se jedná o malý fyzický bonus a posílení reflexů, na druhou stranu je takový jedince náchylnější k emocím. U Sei se jedná o pročištění mysli která dává uživateli možnost snadněji se soustředit a pochopit podstatu problému. V případě uvolnění této síly pak v případě Dou uživatelův rozum a jeho limity ustupují do pozadí což mu dává kromě fyzických bonusů i jistou úroveň krutosti. V případě bojovníka typu Sei dokáže fungovat jako zrcadlo a nejen pochopit ale i si přivlastnit rytmus boje svého soupeře.

Úroveň: Nižší mistr
Popis: Úroveň Ki odpovídající u Shinigami úrovni vyššího důstojníka(5-3. Člen), což už není síla která by se dala zanedbat. Pasivní bonus je na úrovni aktivního bonusu u Bojovníka, s tím rozdílem, že u Dou nedochází k potlačení Rozumu jen je pro něj velmi těžké se ovládat a snadno se dostává do emočních a psychických extrémů. Při uvolnění této síly u Dou se pak uživatelům rozum vytrácí a nechává prostor čistým bestiálním instinktům a fyzickým schopnostem které jsou značně posíleny právě na úkor schopnosti myslet během boje. V případě typu Sei pak uživatel dokáže nejen splynout s rytmem svého soupeře ale dokonce mu i vnutit svůj Rytmus boje a tím převzít kontrolu nad průběhem bitvy.

Úroveň: Mistr
Popis: Nejvyšší úroveň Ki která je dostupná skrz extrémně tvrdý trénink na mistrovské úrovni a u Shinigami odpovídá hodnosti běžného zástupce kapitána. Pouhý pasivní bonus za dosažení této úrovně je stejný jako na úrovni Experta aktivní bonus. S tím že v případě Dou nedochází k potlačení rozumu ale ke zvýšení schopnosti propadnout svým vášním a emočním extrémům. Na druhou stranu Sei dokáží přejímat rytmus svého soupeře mnohem přirozeněji a tím se snadněji vyhýbat jeho útokům nebo je vyvést mimo směr. V případě uvolnění pak dochází u Dou k uvolnění všech zábran. Tělo dotyčného prostě pracuje na úrovni extrémně posílených reflexů v kombinaci s brutální fyzickou silou a rychlostí pramenící ze síly vášní dotyčného. Na druhou stranu Sei dokáže porazit svého soupeře snadno pouze tím že mu vnutí pro něj naprosto nevhodný rytmus svého vlastního boje a tím získá kontrolu nad bojištěm. Kromě toho pak mistři sei mají značnou kontrolu i nad svým vlastním tělem což jim umožňuje dosáhnout vyšších fyzických možností podobně jako Dou i když pochopitelně v násobně menší míře.

Úroveň: Monstrum(„Superman“)
Popis: Nejvyšší úroveň která je silou na pomezí mezi silným zástupcem a extrémně slabým kapitánem. Něco jako Renji a Ikkaku, což je maximální dosažitelná úroveň, hraničící s limitem lidského těla. Jedná se o za normálních okolností nedosažitelnou sílu, která pramení z moci speciálních technik Ki, umožňující kombinovat Sei a Dou. Jako taková ´poskytuje tato úroveň pasivní i aktivní bonus který je kombinací výhod Dou a Sei. Z Dou si bere extrémní posílení reflexů i fyzických schopností a ze Sei pak kontrolu nad těmito možnostmi a schopnost pracovat s rytmem svého soupeře, taktizování a schopnosti předvídat. Pojí li se tato úroveň s Mistrovskou úrovní fyzických schopností jedná se o opravdu nadlidskou úroveň, kterou ani schopní Shinigami a Hollow nemohou brát na lehkou váhu.

Techniky Ki

Následuje seznam známých technik které byli během historie vytvořeny jako prostředek pro používání a trénink Ki. Jsou mezi nimi relativně slabé techniky na úrovni běžných žáků umožňující běžné uvolnění a práci s Ki ale i techniky vyšší až mistrovské úrovně.


Jméno: Dou
Úroveň: Žák
Popis: Základní technika této cesty, učí jak v sobě vyvolat vztek a tu správnou bojovou náladu. To umožňuje překonat vlastní psychické limity a omezení které si člověk staví. Prostě řečeno jedná se o techniku která umožňuje uvolnit na základní úrovni Dou Ki a tím získat bonus který záleží na úrovni dotyčného bojovníka.

Jméno: Sei
Úroveň: Žák
Popis: Technika která stojí zdánlivě přesně na opačné straně barikády jako obdobná technika Dou. Opak je však pravdou, přestože na rozdíl od ní ale nečerpá energii z hněvu, ale uzavírá se do sebe, izoluje se od boje a využívá jako svou největší zbraň vnitřní klid. Jedná se defakto o tu samou techniku která učí základnímu uvolnění a využití Ki jen ne Dou ale Sei typu. Při používání této techniky získá uživatel bonus který mu náleží dle úrovně jeho Ki.

Jméno: Berserkr
Úroveň: nižší mistrovství
Popis: Technika vyjadřující nejčistší esenci cesty Dou. Používá hněv k překonání vlastních limitů. Uživatel podobně jako při Dou nechá prostoupit celé své tělo hněvem, ovšem toto není obyčejný hněv, je to primární, nejčistší zuřivost obsažená v jeho těle. Tento hněv pak vypustí ven, čímž získá na kratší okamžik násobně větší bonus, ke všem svým fyzickým vlastnostem. Nevýhodou je že extrémní vztek jej při použití této techniky nutí útočit a ničit, takže pokud by náhodou zabil svého soupeře ještě před vyprcháním techniky, je dost dobře možné že se obrátí i proti vlastním přátelům. Výhodou je že z něj vyzařuje tak obrovská touha zabíjet že pokud nečelí opravdu drsnému a chladnokrevnému soupeři dotyčný patrně ztuhne hrůzou. Při používání této techniky dochází k mnohem rychlejšímu vyčerpání zásoby Dou Ki.

Jméno: Řvát jako jeden
Úroveň: mistrovství
Popis: Patrně jedna z nejmocnějších technik vůbec. Využívá zároveň maximální síly obou extrémních, protilehlých Ki naplno. Výbušná síla Dou je pomocí Sei držena uvnitř místo aby mohla volně tryskat z těla ven, což zapříčiní obrovský nárůst Ki(o jeden stupeň nahoru) čímž je možné dosáhnout i hodnoty Monstra. Tato technika se však dá použít i s nižší úrovní než Mistrovskou v obou Ki, ovšem nejnižší možná úroveň je úroveň Studenta. V okamžiku aktivace této techniky se uživatel počítá jako by uvolňoval obě Ki zároveň. Jinak řečeno, má fyzickou výhodu uživatele Dou a přitom i schopnost taktizovat a pracovat s rytmem boje jako uživatel Sei. Aby toho bylo možné dosáhnout musí být obě síly v naprosté rovnováze a tedy pokud používá tuto techniku s rozdílnými úrovněmi Ki, počítá se u obou s bonusy úrovně na které je právě ona SLABŠÍ verze. Tato technika pak má jedno strašlivé riziko. Nezáleží na tom jaké úrovně síly s ní uživatel dosáhne, prostě kombinace obou protilehlých Ki je extrémně nestabilní a neuvěřitelně namáhá tělo. Proto tu existuje značné omezení doby po jakou je možno tuto techniku používat během 24 hodin. Úroveň tohoto omezení závisí na úrovni těla uživatele. Člověka běžnou úrovní fyzické síly by tato technika rovnou zabila. Žák ji dokáže používat ale od samého začátku zraňuje své tělo. Student pak má 10, bojovník 20, expert 30, nižší mistr 40 a mistr 60 sekund po kterých můžou v tomto stavu setrvat v rozmezí 24 hodin. Pokud je tento časoví limit překročen dochází k poškození těla, šlachy a svaly praskají, kosti se lámou dochází k poškození nervů. V případě že by byl časový limit překročen na více než trojnásobek nastává okamžitá a neodvratná smrt. Je li tato technika aktivní vyčerpává zároveň jak Sei tak i Dou Ki, jako by jej uživatel běžně uvolňoval.

Jméno: Tajná technika černého nebe
Úroveň: nadlidská úroveň(„Superman“)
Popis: Super technika zcela mimo lidské chápání, která vyžaduje mistrovskou úroveň fyzických schopností stejně jako mistrovskou úroveň v Dou a Sei formě Ki a alespoň základní množství Reiatsu. Učí pak uživatele jak kombinovat všechny tyto složky za účelem trvalého dosažení finální úrovně Ki, úrovně monstra kombinací Sei a Dou a Reiatsu, které mezi těmito protilehlými silami tvoří přechodnou „třecí“ plochu. Mistrovská úroveň těla je také nezbytně potřebná, protože žádné slabší by takovouto úroveň Ki prostě neuneslo a doslova samo sebe spálilo zevnitř. Tato technika je čistě pasivní a v okamžiku jejího ovládnutí funguje neustále, jinak řečeno její uživatel není omezen žádným časovým limitem. Na druhou stranu nedokáže použít žádnou formu uvolnění Sei nebo Dou Ki(k čemu taky? Tato technika stojí vysoko nad nimi) a nemůže použít ani Řvát jako jeden.¨

Autor: Kakuza-chan
Postava: Všechny lidské postavy trénující v Dojo


Naposledy upravil Kakuza-chan dne Mon Feb 07, 2011 2:02 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Phate69
Game Master
Game Master
avatar

Počet příspěvků : 475
První přihlášení : 04. 12. 10

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Mon Feb 07, 2011 1:40 pm

Kolik máš těch postav, sakra? :-D

_________________
Každý člověk znamená problém pro společnost. Žádný člověk-žádný problém...
J. V. Stalin
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Kakuza-chan
Expert
Expert
avatar

Počet příspěvků : 266
První přihlášení : 04. 12. 10

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Mon Feb 07, 2011 1:47 pm

jednu Smile
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Ranum
Obyčejný hráč
Obyčejný hráč
avatar

Počet příspěvků : 185
První přihlášení : 27. 11. 10
Věk : 32

Character Sheet
Informace:

PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   Thu Feb 17, 2011 7:37 pm

Soutěž ve zbrojení ala
Hudba
jedná se o způsob jak zaznamenat vliv jednotilích melodii na různé typi nepřirozených nebo přirozených tvorů. V Zasadě jsou pro tuto schopnost využívána media schopná hudbu produkovat a to přímou činností, nebo přehrávaně. Celá tato věc vyžaduje jistou formu znalosti toho co působí na kterou skupinu ,stejně jako je zcela jasné že čím specifičtější bude skupina kterou chceme ovlivnit tím lze s určitou vlastností hudbě přidělenou . Dosáhnout větších uspěchů v zasadě existují 3 typy ovlivnění subjektu

Bariery

Bariery jsou vlastně jakési neviditelné zdi které mohou mít různé vlastnosti (popsáno níže)
každou barieru tvoří 3 reproduktory a na jejich vzdálenosti od sebe závisí jejich síla ( stejně jako na okolním ruchu a počasí neb technicky vzato tyto reproduktory vysílají podprahový nebo slyšitelný zvuk či signál)
vlastnosti barier:
Bariery mohou držet po spuštění prakticky cokoliv venku nebo vevnitř samozřejmě se pak srovnává síla bariery s nutkáním dotyčného dostat se ven nebo dovnitř. slabým článečkem barier jsou pak zdroje zvuku jejich zničení( stačí jeden) znamená u 3 bodových barier jejich rozpad u vícebodových jejich oslabení.(zdroj hudby pak většinou bývá někde skryt nemusí být ani přímo v rperoduktorech( využití internetového signalu ect)
Bariery teže mohou určitý druh zraňovat zvukem toho proti komu jsou nastaveny...
Bariery mohou informovat o svém spuštění kohokoliv kdo je sestavil spuštění pak muže probíhat skrze panutí na jisté místo ( stejně jako dálkově nebo ručně)
Silné bariery mohou zvukem paralyzovat tvory s malou dušení odolností (reiatsu) ale skutečně jen s malou vzato kolem a kolem ani nejsylnější bariera neudrží kapitána a kdyby ano tka ne na dlouho.
Stejně tak mohou silnější bariery vnuknout pocit že dotyčný chtěl udělat vlastně něco jiného jidne tedy zastřou mu praví záměr jeho cesty... jen dokud si ho znovu neobjeví je to jako dkyž zapomenete co jste zrovna chtěli.
Speciifické bariery mohou daný prostor chranit před poničením některým typem utoku zde se rozličuje utok předmětem nebo energii .. .v pdsotatě dochazí k rozbvybrovaní častic bud v hmotném předmětu nebo duševních častic utoku. dochazí pak k odklonu nebo zničení častice...

Druhý typ jsou
samostatná vysilací zařízení
jedná se o malé mikrofony klidně mikroskopické nebo vysílací věže síla signálu je závislá na tom jak široká je skupina proti které je používán.
Technicky jsou dvě verze těchto zařízení.
1) zařízen které vydává odpudivý zvuk a tak od určitého místa odrazuje tvory proti kterým je nastaveno
2) zařízení které pro změnu vydává zvuky které se takovým tvorům podvědomě libí a láká je k němu.

co se šíření signálu týká čím větší vysílač tím víc a čím užší skupina tím víc.

Theme

Theme je zvláštní skupina pro jejíž použití ej už protřeba slyšitelná hudbap ro daný oprganizmus jedná se o dočasné ( první 1-3 utoky) zvíšení Ki/reiatsu. na základně souznění ki/reitatsu s hudbou...
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Schopnosti do budoucna   

Návrat nahoru Goto down
 
Schopnosti do budoucna
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
~ Bleach Rpg ~ :: Hrací místnosti :: Human World :: Informace o Human Worldu-
Přejdi na: